понедельник, 30 сентября 2013 г.

Модуль 9
Сьогодні в голові трішки систематизувалося все, що я зробила у попередні дні. Особливо напуженою була робота з Планом, до якого чомусь треба було постійно повертатися та змінювати. Але тепер я зрозуміла, навіщо це було робити.
Ясна річ ми чули про диференціацію . Але сьогодні я зрозуміла як зробити так, щоб учні навчилися самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання.
Щоб учні стали самостійними, вони мають виконувати роботу самостійно: від початку і до кінця (вміти обрати завдання, виконати його вчасно, якщо виникли труднощі, то попрацювати ще більше, щоб з ними справитися, вміти захистити роботу).
Модуль був насиченим, багато нового по впровадженню диференційованого навчання для роботи з учнями для себе відкрила ще раз. Учні завдяки проектній діяльності навчаться навичкам 21 століття, які їм допоможуть бути успішними у житті!!!

Комментариев нет:

Отправить комментарий